گفتگوی اختصاصی:

 سفر عشق از ایتالیا تا مشهدالرضا (ع) برای خدمت

علی حسینی می گوید که ساکن کشور ایتالیا است و بخاطر علاقه اش از کودکی به امام رضا (ع) هرساله به همراه خانواده اش با راه اندازی موکبی در مسیر پیاده روی زائران مشهدالرضا (ع) خدمت می کنند.
کد خبر: ۹۶۲۴۳۲۴
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، هرساله با نزدیک شدن به ایام شهادت امام رضا (ع)، کاروان های پیاده از جای جای این سرزمین پهناور به عشق ضامن آهو سفر عشق را آغاز کرده و قدم در راه جاده عاشقی می نهند. در این میان انسان هایی هستند که با امام خود طور دیگری عهد بسته اند و خدمت به زائرانش را از هر لذتی شیرین تر می دانند. 

 علی حسینی، از آن آدم هایی است که توفیق خدمت به زائران پیاده امام رضا (ع) را رزق و روزی هرساله خود می داند. او می گوید: ساکن کشور ایتالیا است که بخاطر علاقه اش از کودکی به امام رضا (ع) هرساله به همراه خانواده اش با راه اندازی موکبی در مسیر پیاده روی زائران مشهدالرضا (ع) خدمت می کنند.
وی در ادامه افزود: امسال توفیق یار شد تا برای یازدهمین سال متوالی موکب الرضای معین الضعفاء را در مسیر چند کیلومتری مشهدمقدس برپا نماییم. برای اولین من و خانواده ام یک موکب خیلی کوچک راه اندازی کردیم. هر ساله اقوام و دوستان به این کار علاقمند شده و اکنون خدمتگزار زائران حضرت رضا علیه السلام هستند.
حسینی با اشاره به اینکه این موکب بیشترین تعداد پذیرش زائرین را به خود اختصاص می‌دهد، بیان داشت: این موکب از چند بخش پذیرایی، اسکان، خدمات درمانی و امداد و اورژانس تشکیل شده است که در خدمت زائران عزیز قرار داده ایم.
علی حسینی از عشق و علاقه خود و خانواده اش به حضرت رضا علیه السلام می گوید: من و خانواده ام به عشق حضرت هرسال برای زیارت حرم مطهر رضوی از کشور ایتالیا به شهر مشهد سفر می‌ کنیم و برای زائران پیاده آن حضرت از جان و دل برای خدمت حاضر می شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار